Tapasztalatunk, hogy
azok
végeztetik el a tisztítást,
mielőtt azok meghibásodnának
akik:
1.
Végig nézik a lentebb
látható videót.
2.
Az autószerelő végzettséggel
rendelkező autótulajdonosok.
Nézze meg, hogy mit
mondanak azok, akik
már elvégeztették a tisztítást!
Lentebb pedig a másik videót,
ami bemutatja, hogy
MIÉRT FIZETNEK KI
FÖLÖSLEGESEN
több százezer forintot
a fentebb bemutatott
alkatrészek cseréjére azok,
akik nem végeztetik el a tisztítást.
ÖN DÖNT!
Megvárja, hogy
meghibásodjanak az alábbi
videóban látható alkatrészek,
és
kifizet a cseréjükre
4-6-800 ezer forintot,
VAGY
megnézi az alábbi videót,
ami bemutatja,
hogyan lehet az összes
alkatrész élettartamát
meghosszabbítani,
már akár
15 000 Ft-ért?
Mindent érteni fog!
AKKOR IS, HA NEM ÉRT
A MOTOR MŰKÖDÉDÉHEZ,
és akkor is
ha nem tudja, hogy mi az
EGR, a turbó, a katalizátor,
és a részecskeszűrő!
VÉGIG NÉZTE A VIDEÓT?
Most már érti, hogyan
lehet az összes alkatrészt
1 óra alatt tisztítani?
Érzékelte, hogy a probléma
forrása a motor szelep élére
égett korom
(piros körrel jelölve)
ami miatt:
1.
A rövid távon, városban
használt autóknál,
már 50-100 ezer km
között nem zár rendesen a szelep?
2.
Ez miatt rosszabb
az égés?
3.
Ez miatt
2x több korom
képződik meleg motornál?
Amíg nem melegszik fel,
a motor, addig pedig a dúsabb
üzemanyag keverék miatt
3x-4x több
korom képződhet!
4.
Ezért
2x-3x-4x
több korom rakódik
az
alábbi képen
látható alkatrészekre, amik
A KOROM LERAKÓDÁS
miatt hibásodnak meg,
és a cseréjúk akár
1,5 millió
forint is lehet.
5.
EZÉRT FONTOS
MINÉL KORÁBBAN
elvégeztetni a motor
tisztítását!
Mint a videóban láthatta
az összes alkatrész tisztul!
FONTOS TUDNIA AZ
ALÁBBIAKRÓL IS!
Az Ön autójában is van
központi számítógép!
Mint azt a videóban láthatta,
10-BŐL 8 ESETBEN
NEM A MOTOR HIBÁSODIK
MEG MÁR AKÁR
100 EZER KM-NÉL,
hanem a
központi számítógép okozza
a különböző hibák megjelenését,
az alábbi okok miatt.
Az alábbi alkatrészeken
érzékelők (jeladók) vannak,
amik küldik a jeleket a központi számítógépbe,
(ZÖLD NYÍL)
hogy mennyire vannak elkormolódva.
Minél rosszabb értékeket kap,
A KÖZPONTI SZÁMÍTÓGÉP
az alkatrészekre rakódott korom miatt
(piros körrel jelölve)
annál kevésbé tudja optimálisan
működtetni a motort, és
ezért jelennek meg a hibák.
TEHÁT NEM A MOTOR
HIBÁSODIK MEG,
HANEM AZ
EGR, TURBÓ,
KATALIZÁTOR
RÉSZECSKESZŰRŐ,
LAMBDASZONDA
a rájuk rakódott korom miatt!
A MOTOR AZ TÖKÉLETES,
azt leszámítva, hogy a szelep
élekre rakódott korom miatt:
1.
Rosszabb a kompresszió!
2.
A rosszabb kompresszió miatt
2x-3x-4x
több korom képződik, ami
tönkre teszi a fenti alkatrészeket.
Ezeket az alkatészeket
az autószerelők többnyire
CSERÉLNI SZOKTÁK.
Ha a hibát nem jelzi a
központi számítógép,
akkor
előfordul, hogy olyan alkatrészt
cserélnek ki fölöslegesen,
100-200-300 EZER
forinttért
ami
MÉG NEM VOLT ROSSZ,
vagy pedig
TISZTÍTÁSSAL IS
JAVÍTANI LEHETETT VOLNA
AZ ÁLLAPOTÁN.
Csak a telephelyeink
rendelkeznek olyan nagy
teljesítményű
CARBON CLEANER
berendezéssel,
ami hatékonyan tudja
tisztítani a bemutatott
alkatrészeket!
A korom lerakódás mértékét
az határozza meg, hogy
hány km van a motorban,
és hogy rövid, vagy hosszú
távon használták az autót.
Minél több korom van lerakódva,
annál több hidrogén kell
a tisztításhoz.
Például egy
50 000 km-t futott motornál
még kevesebb hidrogén kell
ami csak
15 000 Ft.
Szeretne árajánlatot kérni?
Lentebb görgetve adja meg
az autója adatait, és az
E-mail címére elküldjük.
Az alábbi ürlap kitöltése
pénzbe nem kerül, viszont:
1.
Kitudjuk számolni, hogy az
Ön autójának a tisztítása
mennyibe kerül,
amit az
email címére elküldünk.
2.
Ha az ürlap alatti
Megosztás gombra is
kattint, akkor megnyerheti
a havonta kisorsolt 8 db
10 000 Ft-os kupon egyikét!
Telefon:
06 70 58 00 109